Powered By Blogger

söndag 2 mars 2014

Att vara sann mot dig själv

 
Hur mycket vi människor egentligen lägger tid , vår vakna tid på vad de andra tycker och tänker, hur vi ska göra så att hon eller han bli glad eller inte såra den personen,....det där med tyckande och tänkande om andra människors liv, han gör si och han säger så och en massa andra tolkningar och värderingar. Men man kan ju inte bygga upp sitt eget liv kring vad andra människor ska tycka och tänka om ens liv. Ska man anpassa ihjäl sig för att försöka vara alla till lags eller?...
Jag väljer att gå igenom livet, MITT LIV och vara mig själv, tänker , gör , lever och älskar utifrån mina värderingar. Jag ändra mig inte för att han eller hon säger det eller tycker att jag ska göra det,  om det gör att jag bli mindre omtyckt eller deras syn på mig kommer att ändras så FÅR DET VARA
För att
Jag är hellre ärligt mot mig själv och älskad av ett par få människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar