Powered By Blogger

tisdag 3 juni 2014

Blommor...










En av absolut mina favorit hobby är att pyssla med blommor. Jag bara älskar det, älskar i de otroliga och vackra skapelser som gör att man glömmer allt runt omkring sig. Jag brukar unna mig då och då , köper lite blommor och pysslar med dem . Ibland hittar jag otroligt fina rosor med något speciell färg då brukar jag torka dem. Då hänger jag dem upp och ner och låter dem vara i fred , som rosor och hortensia som är mina absolut favorit blommor.









Men en annan favorit är det syrener, härliga, ljuvliga och underbara. De är så fina och vackra som man blir mållös . 
Då låter fantasin bestämma och de kan ni hitta överallt hemma, i små vaser eller i stora, som bordsdekoration eller varför inte i tvättstugan.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar